خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/25 - 13:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباسی در بازدید از موسسه رویان:

لاینی مختص کشاورزی در موسسه رویان ایجاد شود

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در بازدید از موسسه رویان گفت: لاینی مختص کشاورزی در موسسه رویان ایجاد و پروپوزال مربوط به آن تهیه شود تا در رایزنی‌های بعدی با وزارت جهاد کشاورزی و مجلس بتوان در این زمینه نیز از ظرفیت رویان بهره برد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی از موسسه رویان بازدید کرد و گفت: در نشست با مسئولان این موسسه در جریان آخرین اقدامات علمی انجام شده در این مرکز قرار گرفته و از چالش‌ها و مشکلات این مجموعه آگاه شدیم.



وی افزود: دست یافتن ایران به فناوری های مختلف از جمله تکنولوژی سلول‌های بنیادین اثبات کرد که ایرانیان هرجا که اراده کنند خواستن را می توانند به توانستن تبدیل کنند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: رسیدن به مرجعیت علمی در قلمرو علم و دانش برای جامعه دانشمندان ایران دور از دسترس نیست، مسئولان جامعه و دانشمندان ایران باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار برند.



عباسی بیان کرد: در این بازدید مقرر شد لاینی مختص کشاورزی در موسسه رویان ایجاد و پروپوزال مربوط به آن تهیه شود تا در رایزنی‌های بعدی با وزارت جهاد کشاورزی و مجلس بتوان در این زمینه نیز از ظرفیت رویان بهره برد، همچنین مقرر شد طرح‌های علمی اولویت‌دار رویان به صورت مکتوب و علمی در اختیار دفتر قرار گیرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 359025
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار